måndag, november 17, 2008

Veckans Tema: Skräp


Ibland kan skräp vara riktigt fint tycker jag... Den första bilden är tagen i juni i år, och ja, ni kan nog själva räkna ut vad vi kalasat på där... :-P
Den andra bilden föreställer ett fiskedrag som nån tappat, glömt på badplatsen här nedanför där jag bor nu... Bilden är tagen under en höstproemand i oktober 2006...
Och ja, den sista bilden föreställer ju inte skräp direkt, men nånting som har med skräp att göra... Nånting som förhoppningsvis de flesta använder till sitt skräp... (Men tyvärr är alltför alltför dåliga att använda dessa...) Och ja, på denna badplats (samma ställe som bild 2) finns det gott om såna, som ni nog kan se... Det går att få ihop ganska många bara på denna bild... ;-) Och ja, förhoppningsvis är väl den stranden ganska ren med tanke på den stora mängden papperskorgar som finns där... :-P Jag brukar inte vara där och bada, så jag vet inte... (Den är väldigt långgrund, så det är mest barnfamiljer som badar där) Men hoppas kan man ju... ;-) Och chansen är väl definivt större när de ställer ut såhär många papperskorgar liksom... ;-) Bilden är tagen vid samma tillfälle som bild 2, alltså i oktober 2006...

5 kommentarer:

Paulina sa...

jag gillade den första bilden, blev så sugen på sommar och glass :P

Susanne Lindén sa...

Fina bilder och tolkningar! Första bilden gillade jag bäst.

kyrksyster sa...

Papperskorgarna ger en bra tankeställare i temat!

Synnøve. sa...

Hej där.
Fina skräpbilder.
Fast jag tycker en del skräp är fint.
Som ditt fiskedrag till exempel.
Min favorit idag.
Ha det gott.
Synne-

Anonym sa...

Snygga bilder men den första måste bli min favorit