tisdag, november 11, 2008

Veckans Tema: Så här ser det ut där jag är idag



Jag trotsade det trista vädret idag, kallt och mulet, och gick ner en sväng till sjön... (En promenad på ca 2 minuter... :-P) Men det blåser inget iallafall, så sjön är alldeles spegelblank...
Ja, som ni ser är det grått och trist här, typiskt höst... Konstigt att tänka sig att vi hade snö här för en dryg vecka sen...
Det var nästan att jag inte kunde vara med på veckans tema, för min kamera har strulat... Men jag fick ordning på den till slut iallafall, så idag kunde jag gå ut och fota lite... ;-) HÄRLIGT!!! :-D

8 kommentarer:

phoebe sa...

Trots en snabb promenix fick du ihop en finn triss där jag föll för ettan=)

Anonym sa...

Fina bilder alla tre men jag fastnade för den sista bilden! =) /maria_6909

Baronessan sa...

Även i grått väder är vatten vackert! Själv orkade jag inte ner till mitt vatten. Det tar hela fem minuter!

Paulina sa...

jag gillar den sista bilden där det träden speglar i vattnet.

Synnøve. sa...

Vilken triss du fixat.
Kan tänka mig det är fin plats på sommaren.
Bild nummer tre är min favorit.
Synne.

Anonym sa...

Snygga bilder men den sista blir min favorit. Titta gärna in på min tolkning.

Unknown sa...

Fina bilder. Men vattnet är min favorit.

Kram, Harriet

Anonym sa...

Fina bilder! Fastnade dock för den sista bilden. =) /helen_3131