söndag, november 23, 2008

Veckans Tema: Ovanifrån



Lite svårt tema den här veckan... Men jag hittade till slut några bilder, och efter lite funderade lyckades jag begränsa mig till tre iallafall... ;-)
Den första bilden, en utsiktsbild, tagen på våran semester i Kroatien nu i sommar... Andra bilden, min lillasyster står nedanför en fyr, och jag uppe i fyren, på våran semester i Norge sommaren 2006... Och så sista bilden, mina fötter i hotell-poolen i Alanya, på min klassresa (studentresa) 2006... En av mina absoluta favortbilder... :-)
Men jag gillar alla tre, hehe... ;-)

11 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh,sista bilden blir min favorit!
Det ser så somrigt och skönt ut!

Ha det gott!

Anonym sa...

Bild nummer två är min favorit för den är så glad!

Anonym sa...

Sista fotot blir jag varm av... önskar mina fötter i det där vattnet:-)
ha de fint.

Anna Hammar sa...

sista bilden blir absolut även min favorit där skulle man vara nu...

Synnøve. sa...

Här går jag för vattnet.
Sista bilden...
Ha det bra.
Synne.

Anonym sa...

Fina bilder alla 3!

Anonym sa...

Alanya har jag varit i ett antal gånger så där hamnar min röst idag! Men alla tre bilderna var fina! =) /maria_6909

Jah Hollis sa...

Jag gillar mittbilden med syrran som står och... (ja, vad gör hon egentligen?) bäst.

Anonym sa...

Sista bilden väckte onekligen härliga känslor, så här mitt i snöstormen :-)

PudelLinda sa...

Bild nr 2 gillar jag bäst

jeanette//photogalen sa...

Bilden på fötterna blir min favorit. Härliga färger.