söndag, februari 21, 2010

Del 83 Tema: Oväntat

Jag fick ta ett oväntat uppehåll från FotoTriss en vecka, då min dator varit inlämnad p.g.a virusinfektion, men nu är jag tillbaka igen... ;-) Och då passande nog med just temat Oväntat, haha... :-P
Har ingen större fantasi eller motivation, så det blir lite halvhjärtat jag väljer ut bilder idag... Var ju svårt tema dessutom tycker jag!!! Men här är iallafall en triss...
Det var lite oväntat att min gamla drake skulle flyga upp och sätta sig i trädet i somras, och tyvärr var det det sista vi såg av den draken... :-( Vi försökte, men fick inte ner den... :-( Och det var en av de bästa drakarna vi haft, jag fick den när jag fyllde 4 (är 22 nu)...
Lite oväntat var det att Embla skulle komma så nära kameran... :-P
Och vi fick ganska oväntat mycket trattkantareller, när vi var ute i oktober 2009, det som visas på bilden är inte ens hälften av all den mängd vi plockade...

5 kommentarer:

Jah Hollis sa...

Det var kul varianter på veckans tema. Synd på den fina draken dock. :-(

KriBo sa...

Fina bilder och en fin tolkning. Vet inte om det är oväntat, men jag gillar hundbilden (bäst)

Pillargontanten sa...

Åhhh, trattisar, det längtar jag till, hösten alltså :O)

wicca sa...

Kul tolkning av fototrissen. Kantarellerna ser ju för härliga ut.

Monkan sa...

Håller med om att det är ett klurigt tema, men du lyckades bra! Vad roligt att ha hittat så mycket svamp! När jag skulle plocka var de inte större än en pekfingerstopp så det blev inget med det...