måndag, november 16, 2009

Veckans Tema: Fult




Det var otroligt fult väder när vi var på Nordkapp i junii år, fulast tänmkbara faktiskt... Det var inte behagligt alls faktiskt... Endast 2 plusgrader, extrem blåst och det regnade på tvären!!! BRRRR!!!
En våra havsfynd som hänger vid stugan på Öland har blivit ganska gammal och ful i träet... Men det är ju charmen med den... ;-)
Mina fötter var ganska fula med alla plåster i augusti 2008... Jag hade fått skavsår av träskorna, brutit av en nagel och slagit i en tå... Haha, min oturssommar... :-P

4 kommentarer:

Charlotta sa...

Ha, ha, gillar dina "fula" fötter. Så lustigt symmetriskt dina plåster sitter. Hoppas dina fötter är hela och fina nu, för skoskav är ju bland det tråkigaste man kan tänka sig...

Anonym sa...

Det där vädret hade landat på Island för två veckor sedan när jag var där. Inget kul alls.
Min favorit blir nog den fula vackra träsaken.
/Bibbi

Jah Hollis sa...

Jag har nog sett värre när det gäller fulhet, även om fötterna ser kvaddade ut. :-)

ViDu sa...

Dina fötter ser inte roliga ut. Stackare. Hoppas att de har läkt.