söndag, november 29, 2009

Veckans Tema: Bokstäver




Två bilder med egen-skapade bokstäver, men sen tog det stopp på de egenskapade... Och jag är för trött för att orka leta mer nu...
Bild 1: Bokstäverna vi gjorde av morot, på tårtan vi gjorde till min storasysters hund Theia när hon fyllde 1 år i somras (2009)...
Bild 2: Lussekatter i form av bokstäver, som skapades när vi julbakade med några goda vänner julen 2006...
Bild 3: 7 bokstäver som bildar ordet "Allsång" på Solliden-scenen i Stockholm, som jag, mina systrar, samt storasyrrans pojkvän passerade på ett besök på Skansen sommaren 2008... På kvällen samma dag var det proppat med folk inför TV-sändningen... Vi var dock INTE där!!!

7 kommentarer:

Jah Hollis sa...

Fina trissbilder. Bäst gillar jag tårtan till hunden. Härliga morotsbokstäver.

annami sa...

Morotstårtan blir min favorit! Mycket jobb bakom de bokstäverna!!

Livet på Citronodlingen sa...

Morotsbokstäverna är ju jättefina :o)

Cumulunimbus sa...

Hoppas verkligen att vovven uppskattade all effort som ni lagt ner på "tårtan" :)

Princexswe sa...

Du lyckades ju få ihop en perfekt bokstavstriss efter att du kämpat hårt ;-)

Skogens drottning sa...

Härlig tårta! Och härliga bilder i övrigt :)

ha det gott!

ViDu sa...

Vilken fin bokstavstriss. Min favorit blir lussekatterna.