söndag, maj 10, 2009

Veckans Tema: Fåglar



Hehe, hittade en del fågelbilder trots allt, när jag letade i arkivet... Men fåglar är egentligen inte direkt mitt favoritmotiv, hehe... :-P Hittade faktiskt fler än tre, och hade ganska svårt att bestämma mig, ville använda fler, men man får ju bara använda tre så... ;-) (Det är ju en del av utmaningen liksom... :-P)
En fiskmås jag såg när vi åkte sightseeing-båt i Amsterdam i november 2006... (Tyvärr dålig bild, men den är tagen genom fönstret, i fart...) En svan jag såg vid fyren Långe Erik vid Ölands norra udde sommaren 2006 och en hel liten svamfamilj som vi såg nånstans på strandvägen mellan Sandvik och Djupvik på Öland sommaren 2006...

5 kommentarer:

Sladden sa...

Fina bilder. Gillar sista med Svanfamiljen.

Amanda sa...

Fint svan par med sina ungar. De håller i hop hela livet. Bara det är vackert. Fin triss. /Amanda

Mitt i Fågelsången sa...

Svanfamiljen på Öland gillar jag!

Hero sa...

Det blev ju en fin triss! svanfamiljen blir min favorit.

Jah Hollis sa...

Svanfamiljen var fin. Men akta dig för att försöka komma nära ungarna. :-)