söndag, maj 17, 2009

Veckans Tema: Baksidor



Eftersom jag har verklgien noll fantasi och motivation idag, så fick det bli lite "enformigt" idag, så jag kör liksom "temai temat", och jag kör den här gången "människors baksidor"... ;-)
På första bilden är det baksidorna av från vänster pappa, mamma och min lillasyster, när vi sitter och solar vid en hamn nånstans i Kroatien där vi var på semester i somras...
Bild 2 är min lillasysters baksida, när vi är ute och seglar med min storasyster och hennes pojkväns segelbåt... ;-)
Och så tredje bilden är mammas baksida, när hon och jag var ute på en liten cykeltur, på Öland i somras... ;-) Hon har hittat björnbär som hon plockar... (Jag är dock inte så förtjust i det, så jag avstod... :-P)
Alla tre bilderna är tagna sommaren 2008... ;-)

4 kommentarer:

lilalili sa...

Din första bild på baksidor blir min favorit här hos dig.
Hoppas du har en skön söndagskväll!

Anonym sa...

Kallar du det "noll fantasi"? Jag tänkte ju likadant!

Inger
http://blogg.aftonbladet.se/13829/

Majsan sa...

Tittar in på Dina baksidor.. :)

Jah Hollis sa...

Det ser fin och somrigt ut på dina bilder. Och björnbär är ju gott. :-)