söndag, mars 04, 2012

Del 169 Tema: Prickigt

Prickigt blir det i vattnet när solen glänser och glittrar i vattnet. Bilden togs i juni 2010 när jag var med mina systrar, mamma och min lillasysters bästa kompis och badade i en av våra sjöar här i stan.
Prickigt blir det också av alla blommor på gräsmattan på tomten till sommarstugan på Öland, bilden är från juli 2010.
Himlen blev alldeles prickig när alla precis utsprungna studenter släppte upp massa gula och blåa ballonger i skyn på studenten, i juni 2011. :)

11 kommentarer:

Me and my dark secrets sa...

Vår nog säga att jag tycker vattnet ser härligast ut. Bra jobbat!

Anneli - A'la Foto sa...

Härligt prickiga bilder! :O) Gillar den första som blir min favorit!

Ha en superskön söndag i vårsolen!

Eva Trillian sa...

Fina bilder! Gillar ballongsläppet mest pga av din beskrivande text :-) Frihetssymboliskt!

Sara sa...

Oh, nu vill jag bada i havet och ha sommar! :D Fin somrig triss!

Ingalill sa...

Åhh! Så vackert med vattnet :)

Emelie sa...

Gillar bilden på vattnet mest, de får en att riktigt längta till sommar och bad =)

Annemor sa...

Nydelige prikkebilder og flott triss.

SigridfraEnget sa...

Jättefin triss! Sista bilden med ballongerna är kanonbra prickigt!

Kicki sa...

Jag säger bara...perfekt!

Jenny sa...

Fin triss!

Linnéa sa...

Verkligt fina prickar. Vattnet vackrast men alla ballongerna va häftig också!