söndag, november 20, 2011

Del 158 Tema: Inramad (tävling)

Tre "inramade" motiv, först Parlamentshuset i Budapest, fotat uppifrån Fiskarbastionen, när jag var där med mina föräldrar, systrar och storasyrrans pojkvän påsken 2010 (och jag veeeet att bilden är en aning sned). Jag gillar den bilden, blev väldigt nöjd med den, om jag nu får skryta lite! :P
Sen en solnedgång inramad i en livboj, tagen i hamnen i Byxelkrok, Öland, under en kvällspromenad i hamnen, i augusti i år. En annan personlig favorit, om jag nu får skryta lite mer. ;) Älskar den bilden, och blev grymt nöjd faktiskt! (Inte ofta det händer ska ni veta.)
Och så till sist, ett häftigt format träd, som vi såg i Stockholm för två veckor sen, under allahegonahelgen i år.

14 kommentarer:

Axart sa...

fina bilder, gillar den första skarpt!


Ha en god natt/AX

Eva Trillian sa...

MIttenbilden är en riktig höjdare :-)
Lyckad triss!

Anneli - A'la Foto sa...

Den översta bilden är fantastisk och sååå fint inramat!

Ha en skön söndag!

ju dotter sa...

Den andra bilden får xtra stuns med den inramade solen.
Snyggt!

Erik "Semlan" sa...

Du har hittat snygga inramade bilder till din triss. :-)
Jag faller för din andra bild, väljer den. Jag längtar redan till våren och sommaren...
Kan förstå att du själv är nöjd med första fotot. Härligt djup i den bilden.

Kerstin: sa...

Härliga bilder. Snygg inramning på första bilden.

Anitas Blogg - Malta sa...

Alla dina tre bilder på temat är verkligen lyckade.

SigridfraEnget sa...

Veldigt snygg triss.

Kicki sa...

Bra bilder alla tre men allra bäst är mitten!

Cici sa...

Svårt att välja en favorit bland dina jättefina trissbilder., Jag gillar dom alla.

Lena Börjesson (Liisanantti) sa...

Vad fint det var med solen genom bojen

Anita A sa...

Fin inramad triss och tvåan är härlig!

Anonym sa...

Fin triss i fina färgskala.

Jah Hollis sa...

Det var en fin triss på det inramade temat. Klart du ska vara stolt över dins fina bilder.