måndag, november 07, 2011

Del 156 Tema: Såhär ser det ut där jag är idag, del 13

Igår befann jag mig i Stockholm, tillsammans med mina föräldrar, storasyrran, hennes pojkvän, deras hund, samt en klusin till mamma. Vi var först på Moderna Museet och kollade in häftiga utställingar, och sen efter lite mat på Östasiatiska museet, tog vi en liten promenad runt på Skeppsholmen innan vi skildes åt och åkte åt olikas håll (jag, mamma och pappa hem till Karlskoga och de övriga till Uppsala). Det var en mysig dag, men vädret kunde ju varit bättre. Som ni ser var det väldigt disigt!

3 kommentarer:

Gbgmamman sa...

Härlig triss. Gillar fotot i mitten pga den lite ovanliga vinkeln. ;)

Anita A sa...

Fint fotat i gråväder, lövbilden i mitten ger balans åt trissen.

Jah Hollis sa...

Det ser ut att ha varit en fin höstdag i huvudstan, trots diset.