söndag, januari 16, 2011

Del 121 Tema: Tid

Gör det enkelt för mig även denna vecka... Måste verkligen sova!!! Den digitsala väckarklockan i min lillasysters gamla rum hemma hos mamma och pappa, en häftig klocka på ett gammalt hus i Budapest samt klockan ovanför den enorma entrén till stationshuset, också i Budapest... Jag var i Budapest med mamma, pappa och mina systrar i påskas för den som undrar...

Och ja just det förresten, bra och roliga gissningar av er som gav er på att gissa på förra veckans tema... ;-) Tyvärr lyckades ingen av er pricka rätt... Rätt svar var nämligen... Tadaaaa... *trumvirvel* VÄDER!!! Ja, är ju olika väder på varje, inlägget symboliserade alltså hur olika väder det kan vara här i vårat avlånga land... Dimma, frost och snö, och sol då, var det som visades på bilderna, men finns ju SÅ många fler väder än så... :-P

5 kommentarer:

Anneli - A'la Foto sa...

Mittenbilden blir min favorit för den klockan var vacker!

Ha en underbar söndag!

Anette sa...

Så trevligt att titta in på en "hello Kitty"-sida. Det passar ju bra för mig som fick en Hello Kitty-väckarklocka i julklapp av yngste sonen ;-D
Budapest ser verkligen ut att vara en fantastisk stad! /Anette

Barnens Hjältar sa...

Fina bilder! Fin blogg har du dessutom :-)

Liw sa...

Hoppas du fick sova!
fina bilder på temat tid :-)

Jah Hollis sa...

Fina tidsillustrationer.
Att det är ungersk text på den i mitten kan man inte missta sig på.