söndag, december 12, 2010

Del 118 Tema: Rund




Första bilden, en av mina favoriter, togs en av alla superkalla dagar förra vintern... Var ute på en rask promenad en dag i mellandagarna, när solen sken, himlen var klarblå, luften frisk och det var riktigt sådär bitande kallt!!! Solen glittrade mot den kristallvita snön och allt var SÅ vackert!!! Älskar't!!!
Andra bilden, en helt rund lussekatt, vid ett av alla julbak förra julen...
Och så till sist, en annan favorit... En rund, vacker, stor, härlig måne, som jag upptäckte och fotade förra sommaren (2009) på Öland, när vi var på väg upp till stugan igen efter att ha varit nere vid havet och tittat på solnedgången...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Aj vad läckert! Bullen vill jag ha!!!

Gunvor sa...

Här vare runt o fint. Gillar den första vintriga bilden mest.

Maria G sa...

Vilken fin och härlig triss!
Sista bilden blir min favorit!
Ha en bra dag!

Anette sa...

Fantastisk fine bilder, særlig det siste :)

Louise sa...

Fin triss!
Första bilden blev nog min favorit..

/Louise
www.wizy.blogg.se/

Jah Hollis sa...

Fin triss. Jag hade själv lussebullar på gång på en bild, men de fick flytta på sig för en annan.

Gammelsmurfen sa...

Fast den sista blir MIN favorit!!

Barnens Hjältar sa...

Jättefina bilder!