söndag, november 28, 2010

Del 116 Tema: Skräck

Svårt tema tycker jag, men till slut fick det bli dessa tre bilder... Vet inte vad jag ska skriva riktigt...
Första bilden, blev en ganska läskig effekt när jag tog kort på lillsyrran inne i tåget när vi åkte med Flåms-banan i Norge sommaren 2006...
Bilden under är från samma resa, jag tyckte faktiskt det var ganska läskigt med de där "älvorna" som dansade, helt plötsligt började musik spelas där mitt bland bergen och så kom de där älvorna fram och började dansa...
Skelettet såg vi på en utställning nånstans i Dalarna där jag var lite senare samma sommar, alltså 2006...

4 kommentarer:

axart sa...

Kusligt fina bilder, gillar trean bäst.

AX

Kerstin: sa...

Bra tolkning. Jag håller med dej att det var ett svårt tema men du lyckades bra!mittenbilden är bara så läcker!

Ha en bra 1:a advent!

Djuren o jag sa...

Ja det var ett svårt tema tycker jag också, men spännande med alla tolkningar.
Jag gillar bilden med älvorna, särskilt det där dimmiga, lite gåtfulla, vädret som säkert förstärkte känslan av "lite läskigt".

Jah Hollis sa...

Det var väl en bra triss du fick ihop på temat.