söndag, april 26, 2009

Veckans Tema: Sten


Var svårt tycker jag, eftersom jag tydligen har ganska många bilder på temat sten, visade det sig när jag kollade igenom mitt arkiv... Men lyckades iallafal ltill slut, efter MYCKET funderande, begränsa mig till dessa tre... Eller ja, regeln säger ju tre, så då måste man ju hålla sig till det!!!
Den första bilden är tagen på Öland, på "våran" strand, som ligger väldigt nära våran stuga... En personlig favorit faktiskt... :-) Den var den enda som var given...
De andra två tog jag med nya kameran, under en påskdagsutflykt jag gjorde tillsammans med mamma, pappa, mormor och morfar till Kristinehamnn och Picasso-monumentet (dit vi har ca 2,5 mil)...

7 kommentarer:

Marie sa...

Fin fin sten triss. Första bilden gillas extra mycket. Srenarna är så runda och mjuka.

Irrhönan sa...

Jättefina stenar. Särskilt den första - jag får lust att plocka på mig favoriter...

Amanda sa...

Variation i din triss av vackra stenar. De är platta och släta, lite mera oformade och du har också valt olika miljöer. En bra triss. /Amanda

Jah Hollis sa...

Men det var ju fina bilder du till slut bestämde dig för att ta med i trissen (det är ju lite det som är utmaningen, att välja bort bilder man gillar). De öländska stenstränderna är fantastiska i sin mångfald.

lilalili sa...

Väldigt fina bilder alla tre, men din första blir min favorit också
Ha en skön eftermiddag! Kramis

Hero sa...

Fina bilder, speciellt den första.
Ha det så bra

Unknown sa...

första bilden var finast.