söndag, januari 25, 2009

Veckans Tema: Ätbart




Hehe oj, vilket tema... :-P *haha* Av nån anledning så har jag (tydligen ?) nån sorts förkärlek till att fota mat eller alla möjliga ätbara saker i största allmänhet... Så jag har en hel drös med såna bilder... :-P Hade t.o.m svårt att välja, hehe... :-P Men jag fick sålla lite (eller väldigt mycket snarare), och tillslut fick det bli de här tre bilderna, på tre ätbara saker som jag själv tycker väldigt mycket om... :-P Tre favoriter hos mig helt enkelt!!! ;-)
Kanske nån blir läskad??!! Vad vet jag, men jag blir nästan det iallafall, hehe... :-P
Enjoy!!! ;-)

11 kommentarer:

Anonym sa...

Samma här älskar att fota mat.. jag har ju en Kakomatblogg oxså;-)
Gillar varmkorv bäst så den kniper priset:-) Ha de gott/Pialotta

Anonym sa...

Gott gott...gillar din bulle / ha en bra dag

Mita sa...

Bulle ser ut att kunna passa till mitt kaffe, må gott

Anonym sa...

Smarrig bulle. Blir nog till att baka här idag ändå. :)

Anonym sa...

Gillar din bild men korv och brödet :)

Baronessan sa...

Gillar bilden med korv och bröd bäst. Däremot blev jag allra mest sugen på en bulle (som man ju helst ska låta bli!)

Anonym sa...

Härliga bilder men den första måste bli min favorit

SysterLilli sa...

Härliga foton! Rent fotomässigt blir varmkorven favorit, men mumsmässigt blir det bullen. Vill ha en till kaffet NU! ;)

Anonym sa...

Det är kul att se lite annorlunda perspektiv på saker och ting. Korven går ju rakt in i munnen på en. Mycket bra tycker jag:-)

Synnøve. sa...

Här fanns det lite av varje.
En bulle till kaffet.
En hamburgare när man är lite sugen.
En grillad med bröd ute i snön.
Bra triss.
Kram Synne.

Anonym sa...

Åh nu blev jag sugen på svensk korv m bröd! Muuuums!