söndag, januari 18, 2009

Veckans Tema: Frost




Frost-bilder har jag inte många, men jag fick ta till arkivet för att hitta några...
Tre bilder från förra julen... Då hade vi rimfrost i EN VECKA (!!!), som försvann natten till julafton... SÅ snopet, för vi hade ju liksom ingen snö, men jättemycket, vacker rimfrost, i en hel vecka, och så försvann det precis till julafton... Om det hade varit kvar ett dygn till så hade vi ju iallafall fått en lite vit jul... VARFÖR kunde det inte ha stannat bara en dag till åtminstone??!!

21 kommentarer:

Anonym sa...

Verkligen frostiga bilder. Ettan gillar jag bäst. Eva

Anonym sa...

Vilka fina bilder. Min favorit blir mittenbilden. Vilken vacker himmel det är på det fotot! Ha en fortsatt skön helg!

Unknown sa...

Morrn.

Så kan det se ut, du hade tur med dina bilder, när det är så kort tid med frosten......
Den nedersta bilden menar jag, är den bästa, med fin siluettverkan.

Ha de bra
Hasse

Synnøve. sa...

Hej på dig.
Så fina frostiga bilder.
Gillar alla tre. Men den första fastnade jag mest för.
Synne.

Anonym sa...

Vilken underbar färg himlen har på andra bilden, det är min favorit!

Anonym sa...

Så vackra träden blir av frosten! Jag tycker alla bilderna var lika fina!

Anonym sa...

Himlen på mittenbilden var väldigt vacker. Den får min röst idag!

Pia sa...

Vackert med så mycket frost! Må gott!

Anonym sa...

Vackra frostbilder!
Mittenbilden är vacker med den uppåtgående solen eller om det är ner.
Men den sista bilden sticker ut lite mer och blir därför min favoritbild!

Anonym sa...

Bild två gillar jag bäst! Vacker nästan lila himmel!

Eva-Lena Sjösteen sa...

Sista bilden blir min favorit i din frostiga triss. Ha en fin söndag/E-L

Anonym sa...

Härliga bilder som verkligen utstrålar kyla.

Anonym sa...

Svårt det där med väderleken, men den mittersta bilden va snygg. Den vackra himmlen mot det frostiga.

Anonym sa...

Dina bilder är väldigt vackra. Den andra blir min favorit med de vackra färgerna!
Ha en skön söndag!
Kramis

SysterLilli sa...

Åh, visst är det vackert när träden är alldeles vita av frost. Fina bilder! :)

Anonym sa...

Fina bilder!

Anonym sa...

Härliga frost bilder :)

Ulrica sa...

Frostiga landskap är läckert. Gillar verkligen himlen på bild nummer två.

Jah Hollis sa...

Det är vackert med all frosten på träden. Men det ser också väldigt kallt ut. Brrrr!

Anonym sa...

Frostiga bilder verkligen. Bild nr 1 är min favorit. Ha en fin dag.

Mvh Marie

trivago sa...

Det är så vackert när det är mycket frost, så vackert att som du säger faktiskt kan klara sig utan snön, för det blir ju vitt ändå :o)