söndag, december 28, 2008

Veckans Tema: Välj en av tre




Hehe ja, som ni säkert redan räknat ut, så valde jag temat Genom, som var med tidigare i Fototriss, omgång 6...
Förata bilden, tagen genom mitt balkongfönster, den 21 november i år, den andra bilden, tagen genom bilfönstret, på E18, nånstans mellan Karlskoga och Örebro, i början av november 2007, och så den sista bilden, en bild jag gillar VÄLDIGT mycket, tagen genom en gammal ställning till en flaggstång, nere på stranden här, i oktober 2006...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Fina bilder framför allt den sista! Ha det gott / Milla

Synnøve. sa...

Hej.
Den sista bilden är bäst.
Ha det gott.
Synne.

Anonym sa...

Jättefina bilder där den sista blir min favorit.
Ett Gott Nytt År önskar jag dig!

Anonym sa...

Bild nummer tre blir min favorit i dagens tema.

trivago sa...

Läckra bilder, jag tror jag väljer den i mitten för att det är ett roligt släp! :o)

Anonym sa...

Fina bilder....den mittersta är härlig

Jah Hollis sa...

Trevliga bilder du tagit på genom-temat. Ha ett Gott nytt år!