söndag, september 08, 2013

Del 229 Tema: Smultronställe (5-årsjubileum)



Mitt absoluta favoritställe av alla är Öland. Världens bästa ö! Och i sanningens namn hade jag kunnat välja vilken plats som helst på Öland som mitt smultronställe, men den här gången valde jag ett lite mer privat ställe, kan man väl säga. Stranden som ligger precis rakt nedanför vårat hus (sommarstuga). Så underbart vackert, och jag älskar att bara gå runt där, eller att sitta bland stenarna vid vattnet och bara lyssna på havets brus och "bara vara". Balsam för själen! För att inte tala om dom sagolika solnedgångarna. Ååååhhh!!! Ren och skär kärlek!!!

9 kommentarer:

KajsaLisa sa...

Öland är härligt och jättefina bilder. Kom att tänka på en sak, eftersom du valt att lägga fototrissen i en egen blogg.
Själv kör jag trissen i vanliga bloggen. Trissen är det hos mig som genererar mest trafik.På det viset får mina andra inlägg fler läsare också, när folk trycker på länkar som bildas när man kommenterar. Du gör naturligtvis på det sätt som passar dig bäst och ta det bara som ett tips.

Beppan sa...

Så vackert.... Förstår att du njuter där i stugan.

Hanna sa...

KajsaLisa: Tack för dina synpunkter! :) Anledningen till att jag delat upp det är att jag hade låst blogg förut, och därför var tvungen att ha en separat blogg till mina foto-utmaningar. Nu har jag ju visserligen inte låst blogg längre, så jag kanske borde slå ihop dom... Kan ju göra det iallafall. :) Värt att tänka på, absolut!

Mias Mix sa...

Förstår att du trivas där, ser helt underbart ut. Tänk att bara få sitta där o fundera på dagen... eller vandra omkring på stenarna...

Freja sa...

Så vackert, verkligen ett smultronställe!

Kicki sa...

Vid vatten...det är något magiskt med det! Härligt ställe och vackra bilder!

Jah Hollis sa...

Öland är en mycket fin ö full av smultronställen.

Anneli - A'la Foto sa...

Så vackra bilder! Fint tolkat! Måste helt enkelt till Öland!

Elisabeth sa...

Fina bilder! Solnedgången är ju helt underbar! =)