söndag, maj 27, 2012

Del 179 Tema: Somrigt

Tre bilder som jag tycker symboliserar sommar! :D Den första bilden är väldigt mycket sommar för mig. Tog den under nationaldagsfirandet 2010 vid Hembygdsgården här i stan. Det är SÅ fint där, och särkilt under försommaren! :)
Andra bilden togs under en solnedgång på Öland, på min födelsedag, 1 juli 2010. Öland som är sommar och solnedgångar för mig!
Och så den sista bilden, behöver jag ens förklara?! ;) Tog den iallafall när vi var och badade vid en badplats lite utanför stan, i juni 2010. :P

13 kommentarer:

Anneli - A'la Foto sa...

Solglitter är absolut verkligen sommar...det ger en särskild känsla!! Jag längtar efter att bada då...kasta sig ut i vattnet och njuta av det kalla vattnet som svalkar en! Men jag badade bara två gånger förra året och det är sorgligt! :O(

Ha en skön söndag!

Mona sa...

Det ser helt underbart ut! Precis så här ska en bra sommar se ut. Jag har redan badat två ggr i år och mer ska det bli!

Monica o Jacob sa...

En helt underbar liten triss,kan nog inte bli mer somrigt;-)

Anonym sa...

Härliga bilder och man blir så sugen att ligga där på bryggan och lata sig i solen! :)

Eva Trillian sa...

Fantastiskt somriga bilder! Bra trissat!

Cecilia Artista sa...

Somrigt och härligt!

Marit Johansson sa...

Vilken fin triss du visar upp!

Karoleen sa...

Vilken fin solnedgångsbild. Superhärlig.

Erik Semlan sa...

Fina sommarbilder, snyggt fångat i din triss. Faller för fotot vid havet, vackert. :-)

Jah Hollis sa...

Det ser riktigt somrigt ut på dina bilder.

SigridfraEnget sa...

Fantastiska somriga bilder! Trean är min favorit...

Pialotta sa...

Bilder som jag blir lite förälskad i .. riktigt somrigt för mig.. var just i går på Mors Dag i en av våra Hembygdsparker o njöt i gröngräset :) Bilder kommer framöver..

Ess-Dubbelv sa...

Gillar skarpt andra bilden!