måndag, december 05, 2011

Del 160 Tema: Röd (Tävling)

Tre olika röda bilder. :)
Den första bilden är tagen en fristig decembereftermiddag, under en promenad ner till sjön. :)
Den andra bilden är tagen vid körsbärstterädet i mina föräldrars trädgård i slutet av juli i år. :)
Sista bilden är på min systers garnnystan under ett av alla hennes stickprojekt i somras, detta var på Öland i augusti. :) Hon är grym på att sticka, och stickar massa fint! Just nu håller hon på med ett par racksockor till mig, som förhoppninsvis ska bli klara så de kan värma mig senare i vinter! :)

4 kommentarer:

Oliver sa...

Fina "rödingar"! Den sista bilden får mig att tänka på sagan som både mina barn och barnbarn älskat att höra, nämligen "Historien om Någon". Där har ett rött nystan huvudrollen.

Johanna sa...

Vilka snygg triss! Verkligen Härliga kompositioner och perspektiv i de två sista!

Bararesor sa...

Runt som i röd.
Trevlig blandning med fina kort.

Gilla sa...

Härligt att se alla olika infall från Fototrissarna. Inget är likt det andra. Fantasin lyser i alla fall i rött.