söndag, maj 01, 2011

Del 134 Tema: Såhär ser det ut där jag är, del 11

Tre bilder jag tog idag, tidigare ikväll, när jag var iväg och tittade på majbrasan... MYCKET foök som vanligt, man ser alltid nån man känner, haha... :-P (Typ halva stan kommer ju dit, hahaha... :-P) Det var en solig dag, men det blåste like hell och var rejält KALLT, så inte så jätteskönt faktiskt!!! Men det värmde ordentligt om man stod nära elden... :-)

En del träd har börjat blomma ordentligt, medan vissa knappt har slagit ut alls... Väldigt olika det där...

6 kommentarer:

Maria G sa...

Fin och härligt vårtriss!
Ha en bra dag!

@Receptomaten sa...

Massor med vår i trissen! Trevligt!
-
http://www.spisat.se/2011/05/det-ut-dar-jag-ar-del-11-fototriss.html
Spana in utmaningen!

Barnens Hjältar sa...

Härligt det ser ut!

cat sa...

:)

Fredrik sa...

Skön stämning i den sista bilden.

Jah Hollis sa...

Det ser ut att ha varit en rätt behaglig dag tycker jag.