söndag, december 20, 2009

Årets sista tema: Tillsammans

Svårt tema, tycker jag, av den anledningen att jag hade svårt att bestämma mig för enbart TRE bilder!!! Men jag lyckades till slut, hehe... :-P
Bild 1: Ett par sitter tillsammans och njuter av solnedgången, på Öland i augusti i år...
Bild 2: Ett gäng änder simmar tillsammans vid strandkanten... Vid badplatsen strax nedanför mig... Bilden är tagen en riktigt fin dag i början på december i år...
Bild 3: Hundarna Embla (den beiga) och Theia (den brunvita) hoppar tillsammans över hindret... "Föraren" är min lillasyster... Bilden är tagen i maj i år i mina föräldrars trdgäård...

6 kommentarer:

Anneli sa...

Fina bilder! Hundhoppet tillsammans är jättefint! Men min favorit är solnedgången där de sitter och njuter! Ett tips är att du gör horisonten rak för nu lutar den lite och då ser det ut som vattnet kommer rinna bort och det är itne så bra! Om du vill ha hjälp med det eller inte vet hur du gör får du gärna fråga! Annars är det en fantastisk bild med underbara färger och såå romantisk!

Jag önskar dig en underbar fjärde advent!

Anni sa...

Tillsammans kan vara så mycket, det tycker jag att du visar i din triss!

ViDu sa...

Jättefin triss. Gillar första bilden mest. Det ser så underbart romantiskt ut. Du har lyckats fånga stämningen. God Jul.

wicca sa...

Jag tycker också om den första bilden. Så fin och stämningsfull. Ha en god jul.

Shannara sa...

Första bilden är ljuvlig!

Sista får mej att tänka på agilitydagarna med min sen länge bortgågna vovve...

Fina bilder alla tre!

Jah Hollis sa...

Det är ju det som till en del är vitsen med Fototriss: Man måste välja, även om man har en massa bra bilder. Annars kan man ju göra det enkelt för sig och slänga in en massa "bonusbilder". Men då har man missat vitsen med Fototriss tycker jag.
Men det har ju inte du och jag tycker det är väl valda bilder på temat alla tre.
God fortsättning!