söndag, mars 29, 2009

En stad eller ort (gissa vilken)

Åh, vilket roligt tema!!! :-D Men jag hade jättesvårt (såklart) att bestämma mig, vilken stad/ort jag skulle välja... Men fick bli denna till slut... ;-) Hade jag fått välja så hade jag tagit ALLA orter jag valde mellan, haha... :-P Men men... Man får väl hoppas att temat kommer tillbaka nån gång, så att man får chansen att välja en annan stad/ort då... ;-)
Men iallafall, nu blev det till slut denna... En mycket speciell stad för mig, ni som känner mig vet nog vilken jag menar när jag skriver, att jag har halva släkten där... Hela släkten på mammas sida bor där... ;-) Och jag är ofta där, och hälsar på släkten... :-P En otroligt trevlig, och vacker, stad, som jag gärna besöker, och som jag ÄLSKAR att besöka!!! Den är stor, historisk, och ganska känd... :-P *hehe*
Jag tror nog att ganska många vet vilken stad det är... ;-)

4 kommentarer:

Hero sa...

Verkar vara en fin stad, men jag kan då inte gissa vilken:)

Milla sa...

Jag kan inte heller...men ser underbart ut!

lilalili sa...

Jag har svårt att bestämma mig för en stad här. Den ser fin ut på dina bilder!
Ha en bra vecka!

eva b sa...

Ha! detta var ju kul! Jag var i Uppsala och fotade en massa i torsdags! Snygga bilder!

Men det var ju förra veckans triss... Kunde inte låta bli att lämna en kommentar. Blev så lycklig när jag kände igen den översta bilden!